Free Download Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley
Free Download Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley
Everybody Writes: Your Go-To Guide To Creating Ridiculously Good Content, By Ann Handley als einer der genannten Publikationen, die wir auf dieser Seite sicher eine legitime Ressource zu sein, wurde bieten wird geprüft hat. Auch dieses Thema ist üblich, die Mittel, wie Autor macht es sehr attraktiv ist. Es könnte die Leute anziehen, die nicht fühlt haben für das Lesen zu beginnen, Check-out. Es wird sicherlich jemand scharf auf dieses Buch machen zu überprüfen. Und auch wird es sicherlich zeigen eine Person eine bessere Entscheidungsfindung.

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley

Free Download Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley
Bei der Aufnahme der neuen aktualisierten Publikation ins Leben gerufen, gehören wir zu Ihnen. Wir sind die Internet-Seite, die ständig eine wirklich hervorragende Methode, großer Begriff, sowie ausgezeichnete Listen der Sammlungen Bücher aus vielen Ländern liefert. Zeitplan als eine Art und Weise, die Nachrichten zu verbreiten und auch Informationen über das Leben, die sozialen, wissenschaftliche Forschungen, religiöse Überzeugungen, hält viele andere eine wesentliche Politik. Veröffentlichung kann nicht wie der Stil, wenn sie Datum abgelaufen, werden sie als absolut nichts arbeiten.
Es unzählige Publikationen, die die Art und Weise für das Erreichen der bessere Zukunft sein können. Es wird ebenfalls verfügen über die verschiedene Themen von literarischer Fiktion, socials, Organisation, religiösen Überzeugungen, Gesetzen und vielen anderen Publikationen. Wenn Sie verwirrt sind einer der Führer zu wählen, können Sie versuchen, Everybody Writes: Your Go-To Guide To Creating Ridiculously Good Content, By Ann Handley Ja, diese Veröffentlichung eine viel beraten Veröffentlichung sein kommt, dass viele Menschen in jedem Zustand zu überprüfen, wie.
Wenn Sie sehen können, wie Führer empfohlen wird, könnten, sollten Sie verstehen, dass dieses Buch erstellt und lassen Sie ihn auch. Es wird wirklich die nur Einfluss darauf, wie Menschen dieses Buch zu lesen bewundert werden. Wie hier Everybody Writes: Your Go-To Guide To Creating Ridiculously Good Content, By Ann Handley kann durch die Suche nach in einigen Geschäften erworben werden. Oder, wenn Sie einfach und auch schnelle Methode bekommen möchten, erhalten sie nur auf dieser Website. Im Folgenden bieten wir Ihnen nicht nur die Convenience-Produkt von Check-out, aber ebenfalls schnell bedeutet, es zu erhalten. Wenn Sie einige Tage in Anspruch nehmen zu warten, um das Buch zu bekommen, werden Sie sicherlich hier die rasche erhalten reagieren.
Es ist nicht nur die einfachen Mittel zu geben, sondern auch zu erhalten, das Buch Soft Datensysteme ist. Dies ist der Grund, warum Sie Führer sofort erhalten kann. Durch die Anbindung an Bahn, Ihre Möglichkeit zu entdecken und auch die Everybody Writes: Your Go-To Guide To Creating Ridiculously Good Content, By Ann Handley so schnell wie möglich erhalten. Mit einem Klick auf Link, der auf dieser Website dargebotenen ist, können Sie auf Geradführung Website. Und, das ist Ihre Zeit Ihr Lieblingsbuch zu bekommen.

Klappentext
If you have a website, you are a publisher. If you are on social media, you are in marketing. And that means that we are all relying on our words to carry our marketing messages. We are all writers. Everybody Writes is your go-to guide to attracting and retaining customers through stellar online communication, because in our content-driven world, every one of us is a writer. Yeah, but who cares about writing anymore? In a time-challenged world dominated by short and snappy, by click-bait headlines and Twitter streams and Instagram feeds and gifs and video and Snapchat and YOLO and LOL and #tbt ... does the idea of focusing on writing seem pedantic and ordinary? Actually, writing matters more now, not less. Our online words are our emissaries; they tell our customers who we are. Our writing can make us look smart or it can make us look stupid. It can make us seem fun, or warm, or competent, or trustworthy. But it can also make us seem humdrum or discombobulated or flat-out boring. That's true whether you're writing a listicle or the words on a SlideShare deck or the words you're reading right here, right now... So you've got to choose words well--and write with economy and style and honest empathy for your customers. And that means you have to put a higher value on an often overlooked skill in content marketing: how to write, and how to tell a true story really, really well. Being able to communicate well in writing isn't just nice; it's necessary. And it's also the often overlooked cornerstone of nearly all our content marketing. In Everybody Writes, top marketing veteran Ann Handley gives expert guidance and insight into the process and strategy of content creation, production, and publishing with practical how-to advice designed to get results. These lessons and rules she lays out apply to all of your online content--your Web pages, home pages, landing pages, blogs, emails, marketing offers, and to your posts and updates on Facebook, Twitter, LinkedIn, and other social media. Everybody Writes is designed to be your go-to guide for creating or publishing any kind of online content--whether you're working for a big brand or a small business... or yourself.
Buchrückseite
PRAISE FOR EVERYBODY WRITES "Throw the others away because this is the only guide you need to elevate your content to the level of awesomeness! With wisdom and an infective wittiness, Ann shows you how to take your writing from awkward or awful to electric or elegant. She's your favorite teacher, cracking you up while her tough love gets you to do the work to improve. Even though I've written 10 books, I still learned a great deal in these pages and now I'm eager to flex my newfound content creation muscles." --David Meerman Scott, best-selling author of The New Rules of Marketing and PR "The alternate click-bait title of Ann's great new book could have been 73 Ways to Improve Your Writing and Conquer the World! ...and it would have been an understatement. We're all publishers now, and the better writers connect, persuade, and win. Be one of them with this book." --Brian Clark, Founder and CEO, Copyblogger Media "All your shiny new channels, properties, and platforms are a waste of space without smart, useful content. Ann Handley's new book helps make every bit of content count--for your customers and your bottom line." --Kristina Halvorson, President, Brain Traffic "I just glanced at the table of contents and I'm already a better writer. Ann Handley might just single-handedly save the world from content mediocrity. Really, really ridiculously good-looking content just got an owner's manual." --Jason Miller, Senior Content Marketing Manager, LinkedIn "Let's face it, writing is not optional for today's marketer. Ann's witty take on what works and what doesn't will help you master business writing and--more importantly--have fun while you're doing it!" --Ardath Albee, B2B Marketing Strategist and Author, eMarketing Strategies for the Complex Sale and Digital Relevance (coming in 2015) "Useful to the extreme, Everybody Writes is the first must-read book on the subject since Stephen King's On Writing. Bursting with ways to improve your short and long-form content, it's too good to be skimmed. This book should be included with every keyboard sold, like a combo pack of communication clarity. You'll be a better writer by page 15. By the end of this book, you're thinking about giving Steinbeck a run for his money. I passionately recommend Everybody Writes." --Jay Baer, President, Convince & Convert, and Author, Youtility "Finally, a sensible writing guide for a digital age! Everybody Writes is a unique blend of how-to-write rules and what-to-write revelations. Whether you are overhauling your everyday communication or sitting down to write a book, Ann Handley's irreverent style and inspirational wisdom will transform the way you write. Move over Strunk & White, Everybody Writes is the creative resource for a new generation." --Andrew M. Davis, Author, Brandscaping
Alle Produktbeschreibungen
Produktinformation
Gebundene Ausgabe: 320 Seiten
Verlag: Wiley; Auflage: 1. (4. November 2014)
Sprache: Englisch
ISBN-10: 1118905555
ISBN-13: 978-1118905555
Größe und/oder Gewicht:
15,2 x 3 x 22,4 cm
Durchschnittliche Kundenbewertung:
2.8 von 5 Sternen
4 Kundenrezensionen
Amazon Bestseller-Rang:
Nr. 37.117 in Fremdsprachige Bücher (Siehe Top 100 in Fremdsprachige Bücher)
If you are a native English speaker and have any experience in content (and have done it with a serious intention), then you don't need this book.This book is more just like an introduction to what content marketing is, how you should write (and very basic points about writing - for people are NOT writers), that's itAt best, this book is for people switching on to writing from some other field - who have little idea about it - and who hate writing.I am a content writer and I hoped to get some really good tips on upgrading my skills..I was disappointed.Ann Handley, no doubt, is very experienced but this book does not help practicing content writers much.
Aufmerksam auf dieses E-Book wurde ich durch diesen Blogeintrag: [...]An dieser Stelle möchte ich mich bei Deanna Lazzaroni, der Verfasserin des Beitrags, bedanken. Ohne sie wäre ich später oder gar nie auf dieses Juwel unter den Marketing-Büchern gestoßen.Das Buch besticht nicht nur durch die vermittelten Infos, sondern vor allem durch Ann Handleys amüsant-prägnanten Schreibstil. Lektüre geeignet auch für diejenigen, die nichts mit Marketing am Hut haben. Denn, wie Handley treffend verkündet: "Everybody Writes"
This is probably one of the best books I've read on this topic. It really cuts through the crap to focus on what is important. The only reason for the 4 star review is that in comparison to books I've given 5 stars it would be unfair to give this one 5 stars too.
This book is written by a professional hack. It is full of short substanceless and disconnected chapters: classic symptoms of poorly researched copy writing. The examples from other copy writers are crude or tacky American companies like Burger King. Any useful suggestions are from other authors or could be found on the internet.
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley PDF
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley EPub
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley Doc
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley iBooks
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley rtf
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley Mobipocket
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content, by Ann Handley Kindle

0 komentar: